Persbericht "VSMI B.V. districtswinnaar Metaalunie Smart Manufacturing Award"

11-12-2017

Varsseveld, 11-12-2017

VSMI B.V. districtswinnaar Metaalunie Smart Manufacturing Award

De districtswinnaars van de Metaalunie Smart Manufacturing Award zijn bekend. De jury, onder leiding van Michaël van Straalen, voorzitter MKB-Nederland, heeft op 8 december jl. uit alle inzendingen negen districtswinnaars gekozen. Alle districtswinnaars gaan automatisch ook door naar de landelijke finale op 7 maart 2018.

“De winnaars zijn allemaal goede voorbeelden van mkb-metaalbedrijven die begrijpen dat de kracht van onze maakindustrie zit in het ‘bedenken’ in combinatie met ‘maken’, nu en in de toekomst. Dat is belangrijk voor een goed renderend bedrijf. Met deze excellerende districtswinnaars wordt het 7 maart tijdens de landelijke finale spannend wie de Award gaat winnen”, aldus Michaël van Straalen.

“wij zijn blij met deze Award, dit is al een mooi succes” aldus Rob en Thea Lentink, Directie VSMI B.V.

Koninklijke Metaalunie stelt elk jaar een prijs ter beschikking aan een Metaalunielid dat zich met een actueel thema positief onderscheidt. Dit jaar is het thema ‘Smart Manufacturing’, oftewel slim produceren. Dat kan bijvoorbeeld door optimaal gebruik te maken van moderne productietechnieken, excellente processen, goed gekozen materialen, doordachte systemen, digitalisering en een zelfsturende en zelflerende organisatie.

De voor de Metaalunie Smart Manufacturing Award districtswinnaars zijn, in alfabetische volgorde:

-Aebi Schmidt Nederland bv in Holten, winnaar Oost

-Blok's -Draadvorm bv in 's-Gravenhage, winnaar Zuid-Holland
-Joz bv in Westwoud, winnaar Noordwest
-RMA-Techniek bv in 's-Heer Arendskerke, winnaar Zeeland
-Stienen Bedrijfselektronika bv in Nederweert, winnaar Limburg
-Thalens PPS bv in Drouwenermond, winnaar Noord
-Vekon Besturingstechniek bv in Made, winnaar West-Brabant
-VSMI bv in Varsseveld, winnaar Gelre
-Wagenbouw Hapert bv in Hapert, winnaar Zuidoost

Naast juryvoorzitter Michaël van Straalen (voorzitter MKB-Nederland), bestaat de jury uit Rolf Elling (hoofdredacteur Vraag en Aanbod), Gu van Rhijn (senior project manager & researcher bij TNO), Mark Helder (managing director HGG International bv en winnaar van de Metaalunieaward in 2017) en David Pappie (directeur Topsectoren en Industriebeleid bij het directoraat-generaal Bedrijfsleven en Innovatie van het ministerie van Economische Zaken).

Metaalunie Smart Manufacturing Award

Negen districtswinnaars, drie genomineerden, een middag en avond boordevol inspiratie met boeiende sprekers en mooie voorbeelden van onze fantastische sector. Het programma wordt nog ingevuld, maar zeker is dat er weer Awards worden uitgereikt aan top mkb-metaalbedrijven.

Meldt u nu aan voor de feestelijke en boeiende uitreiking van de Award op 7 maart 2018. De bijeenkomst vindt plaats in Jaarbeurs Utrecht.

Meer informatie: www.metaalunieaward.nl

Koninklijke Metaalunie is met ruim 13.000 leden de grootste ondernemersorganisatie voor het MKB-metaal. De leden hebben samen een omzet van 22 miljard euro en bieden werkgelegenheid aan ruim 150.000 mensen.

Noot voor de redactie
Meer informatie: Natascha Linders, Afdeling Communicatie, linders@metaalunie.nl,
T 030 – 605 33 44.